Autoinssin tulevaisuus
Vuonna 1983, kolmannen yrittämän ja niukan 0,2 pisteen tappion jälkeen totesin, että minusta ei tule arkkitehtiopiskelijaa Otaniemeen. Koska olin innokas…
55-valmiuspaketti, ADAS, AdBlue, AFIR, AFIR-asetus, aftersales, aftersalessummit, ahdin, ahtaminen, ajan vaikuttaja, ajan vaikuttaja, ajan vaikuttaja, Ajankohtaiskatsaus, ajanvaikuttaja, ajoneuvokohtainen, ajoneuvotekniikkaa, ajovalot, alustatekniikka, alustatekniikkaa, Älytie, ammattikirjallisuus, Apuraha, Apurahat, asiakas, asiakaskeskustelu, asiakaskokemus, asiakasrajapinta, autoala, autoalan jälkimarkkinat, autoalan jälkimarkkinointi, Autoalan JM-barometri 2021, autoalan kirjallisuus, autoalan koulutuksen historia, autoalan koulutus, autohistoria, autohuolto, autokauppa, Autokorjaamomessut, autokorjaamot, automotive engineering, automyyjät, automyynti, Auton ja tien museo, autotekniikka, autoteollisuus, bensiini, Big data, biokaasu, blogi, diesel, dieselajoneuvot, digitaalisuus, e:HEV, Ecoboost, elektoniikka, etäkonferenessi, Euro 6-normi, Euro 7-normi, executive, FISITA, FISITA 2020, FISITA World Mobility Summit, Formula, Formula Student, Formula Student, Fossiiliton, gasum, glykoli, H2, halogeenipolttimot, harrasteauto, henkilökuva, Henkilövalinnat 2021, Henkilövalinnat 2022, historia, hybridi, Hybridi- ja sähköajoneuvot -kirja, hybridiautot, hybriditekniikka, ilmastointi, Insinööri, insinöörityö, Insinöörityögaala, Insinöörityögaala 2022, Insinöörityögaala 2023, instagram, iskunvaimennus, jäähdytys, jälkimarkkinabarometri, jälkimarkkinointi, Järjestötoiminta, jarrut, jäsen, Jäsenetu, Jäsenhankintakilpailu, jäsenlehti, Jeep, johtaminen, kaasu, kaasuauto, kaasuautot, kalibrointi, Kalle Kalaja, Kari Tammi, Kari Tammi, kaukovalot, kesäauto, kesäkaara, Kestävä liikkuminen ja toiminta, Kestävän liikkumisen tutkimus- ja koulutusrahasto, kevytauto, kiertomäntämoottori, kilpa-auto, kirja, kirjat, kongressi, Kongressi 2023, koritekniikka, korjaamo, korjaamot, korona, kotimaanmatkailu, koulutus, ksenon, Kuljettajaa avustavat järjestelmät, Kultainen elämäntyömerkki, Kuluttajalainsäädäntö korjaamoilla, kuluttajansuojalainsäädäntö, Kuluttajaoikeus, Kuluttajariitalautakunta, kuuntelu, kuvakisa, kylmäaine, Lahden ATY, Lahjoittaa, laihaseos, lammpu, lamppu, latausjärjestelmät, led, LED-korvauslamput, Lentokonemoottori, liikenne, Liikennepäästöt, liiketoiminta, Liittohallitus, Liittokokous, Liittokokous 2021, Liittokokous 2022, Liittokokous 2023, Liittokokous 2024, Liittokokous siirretty, Liittokokousaloite, lisämyynti, litiumioniakkutekniikka, logistiikka, luovutushuolto, lut, lvm, Maailmankongressi, maakaasu, mekaanikot, messut, Metropolia, Metropolia Motorsport, mobilia, MOLIKE, monitilavaihteisto, Moottoriliikenteen ansiomerkki, Moottoripyörä, moottoritekniikka, moottoriurheilu, myynti, Neliveto, nopeus, NOx, OLED, omistaminen, Online Conference, opinnäytetyö, opiskelijat, Osaajapula, osaaminen, Otto Lahti, päästöt, pakettiauto, pakokaasu, palvelu, pandemia, Patria, Patria 6x6, PHEV, pienhiukkaset, Pikkujoulut, Pisaralla Pisimmälle, poikkeusaika, polttoaine- ja ilmastoasiaa, Polttoaineet, polttokennoautot, polttokennot, polttomoottori, portaali, prosessit, puheenjohtaja, R744, raskas kalusto, Reklamaatioiden hoito, Remmi-Team, Renkaiden typpitäyttö, Sääntömuutos, säätö, sähköajoneuvokanta, Sähköauto-opas, Sähköautojen akkujen testaaminen, sähköauton lataus, sähköautot, sähköautotekniikka, sähköistyminen, sähkömoottoripyörä, sähköpyörä, sähköturvallisuus, sähkötyöturvallisuus, Sarjahybridi, satelliitti, Satelliitti-jäsenlehti, SATL Automotive Aftersales Summit, SATL Insinöörityögaala 2023, SATL Insinöörityögaala 2024, SATL jälkimarkkinabarometri, SATL liittokokous 2023, SATL liittokokous 2024, SATL webinaari, SATL:n kestävän liikkumisen tutkimus- ja koulutusrahasto, SATL:n kestävän liikkumisen tutkimus- ja koulutusrahasto, seminaari, SERMI, sfs6002, SRC-tekniikka, Strategia 2021, summit, Suomen Autolehti, Synteettiset polttoaineet, taloudellisuus, tankkaus, Tekniikka-blogi, telematiikka, Tieliikennelaki, Toimintakertomus 2020, Toimintakertomus 2021, Toimintasuunnitelma 2021, Toimintasuunnitelma 2022, Tomi Ristimäki, transit, Travelling Fellowship, tulevaisuus, turbo, turboahdin, Typenoksidit, uusi liiketoimintajohtaja, Uusi puheenjohtaja, uutiskirje, vaihteistot, vaikuttaja, valojen suuntaus, valot, vauriokorjaamo, vauriokorjaus, verkkokoulutus, vety, vetyautot, Vetypolttomoottori, virittäminen, voimansiirto, Vuoden Autoteknikko, Vuoden Autoteknikko 2021, Vuoden Autoteknikko 2022, Vuoden Autoteknikko 2024, wankel, webinaari, World Congress, xenon, Yhteistyö oppilaitosten ja yritysten välillä
Vuonna 1983, kolmannen yrittämän ja niukan 0,2 pisteen tappion jälkeen totesin, että minusta ei tule arkkitehtiopiskelijaa Otaniemeen. Koska olin innokas…
Podcast on kuin blogi, joka on äänitteen muodossa, eli sitä seurataan lukemisen sijasta kuuntelemalla. Sen sisältö voi muistuttaa radio-ohjelmaa, mutta…
Podcast on kuin blogi, joka on äänitteen muodossa, eli sitä seurataan lukemisen sijasta kuuntelemalla. Sen sisältö voi muistuttaa radio-ohjelmaa, mutta…
Yksi uusista SATL:n nettisivujen ominaisuuksista on blogikirjoitus-osio. Mutta mistä oikein on kysymys?Blogi (englanniksi blog, lyhenne sanasta weblog) on verkkosivu tai…
Paljon siitä portaalista on ollut puhetta, mutta mitä hyötyä siitä on? Katsotaanpa: Koko tämän projektin lähtökohta on tuottaa lisäarvoa eli…
Köydenpunojankatu 8, 00180 Helsinki
puh. 09 694 4724
satl@satl.fi
Suomen Autoteknillinen Liitto ry (SATL) on autoalan ammattilaisten ja asiantuntijoiden yhteistyö- ja koulutusjärjestö.
SATL toimii jäsenyhdistystensä kattojärjestönä, jonka tavoitteena on ylläpitää ja kehittää koko autoalan osaamista ja ammattitaitoa.