
Suomen Autolehden vuoden 2025 lukijakyselyn...
Suomen Autolehden vuoden 2025 lukijakysely järjestettiin sähköisesti 19.5.-30.6.2025. Vastauksia saatiin 62 kappaletta, joka on 1,3 % lehden tilaajakannasta. Tämä luku…
Etusivu / Suomen Autolehti
55-valmiuspaketti, ADAS, AdBlue, AFIR, AFIR-asetus, aftersales, aftersalessummit, ahdin, ahtaminen, ajan vaikuttaja, ajan vaikuttaja, ajan vaikuttaja, Ajankohtaiskatsaus, ajanvaikuttaja, ajoneuvokohtainen, Ajoneuvot, ajoneuvotekniikkaa, ajovalot, Akkumineraalit, Akkumineraalit Suomessa, alustatekniikka, alustatekniikkaa, Älytie, ammattikirjallisuus, Apuraha, Apurahat, asiakas, asiakaskeskustelu, asiakaskokemus, asiakasrajapinta, autoala, autoalan jälkimarkkinat, autoalan jälkimarkkinointi, Autoalan JM-barometri 2021, autoalan kirjallisuus, autoalan koulutuksen historia, autoalan koulutus, autohistoria, autohuolto, autokauppa, Autokorjaamo 2025 -messut, Autokorjaamomessut, autokorjaamot, automotive engineering, automyyjät, automyynti, Auton ja tien museo, autotekniikka, autoteollisuus, bensiini, Big data, biokaasu, blogi, Call for Papers, diesel, dieselajoneuvot, digitaalisuus, e-fuels, e:HEV, Ecoboost, elektoniikka, etäkonferenessi, Euro 6-normi, Euro 7-normi, EuroBrake 2025, EuroBrake 2026, executive, FISITA, FISITA 2020, FISITA WMC Student Competition 2025, FISITA World Mobility Conference, FISITA World Mobility Summit, Formula, Formula Student, Formula Student, Formula Student, Formula Student, Formula Student, Formula Student Oulu, Fossiiliton, gasum, glykoli, Grafiitti, H2, halogeenipolttimot, harrasteauto, HATY Energiapäivä, Henkilöautojen ilmastointilaitteet, henkilökuva, Henkilövalinnat 2021, Henkilövalinnat 2022, historia, hybridi, Hybridi- ja sähköajoneuvot -kirja, Hybridiajoneuvot, hybridiautot, hybriditekniikka, ilmastointi, Insinööri, insinöörityö, Insinöörityögaala, Insinöörityögaala 2022, Insinöörityögaala 2023, instagram, iskunvaimennus, jäähdytys, jälkimarkkinabarometri, jälkimarkkinointi, Järjestötoiminta, jarrut, jäsen, Jäsenetu, Jäsenhankintakilpailu, jäsenlehti, Jeep, johtaminen, kaasu, kaasuauto, kaasuautot, kalibrointi, Kalle Kalaja, Kari Tammi, Kari Tammi, kaukovalot, kesäauto, kesäkaara, Kestävä liikkuminen ja toiminta, Kestävän liikkumisen tutkimus- ja koulutusrahasto, kevytauto, kiertomäntämoottori, kilpa-auto, kirja, kirjat, Koboltti, kongressi, Kongressi 2023, koritekniikka, korjaamo, korjaamot, Korkeajänniteakun korjaaminen, korona, kotimaanmatkailu, koulutus, ksenon, Kuljettajaa avustavat järjestelmät, Kultainen elämäntyömerkki, Kuluttajalainsäädäntö korjaamoilla, kuluttajansuojalainsäädäntö, Kuluttajaoikeus, Kuluttajariitalautakunta, Kupari, kuuntelu, kuvakisa, kylmäaine, Kylmäaineet, Lahden ATY, Lahjoittaa, laihaseos, lammpu, lamppu, latausjärjestelmät, led, LED-korvauslamput, Lentokonemoottori, liikenne, Liikennepäästöt, liiketoiminta, Liikkuva työpaja, Liittohallitus, Liittokokous, Liittokokous 2021, Liittokokous 2022, Liittokokous 2023, Liittokokous 2024, Liittokokous 2025, Liittokokous siirretty, Liittokokousaloite, lisämyynti, Litium, litiumioniakkutekniikka, logistiikka, luovutushuolto, lut, lvm, Maailmankongressi, maakaasu, Mangaani, mekaanikot, messut, Metropolia, Metropolia Motorsport, Metropolia Motorsport, mobilia, MOLIKE, Monipolttoaineseminaari, monitilavaihteisto, Moottoriliikenteen ansiomerkki, Moottoripyörä, moottoritekniikka, moottoriurheilu, myynti, Neliveto, Nikkeli, nopeus, NOx, OLED, omistaminen, Online Conference, opinnäytetyö, opiskelijat, Osaajapula, osaaminen, Otto Lahti, päästöt, pakettiauto, pakokaasu, palvelu, pandemia, Patria, Patria 6x6, PHEV, pienhiukkaset, Pikkujoulut, Pisaralla Pisimmälle, poikkeusaika, polttoaine- ja ilmastoasiaa, Polttoaineet, polttokennoautot, polttokennot, polttomoottori, polttomoottorikielto, portaali, prosessit, puheenjohtaja, R1234yf, R134a, R744, raskas kalusto, Reklamaatioiden hoito, Remmi-Team, Renkaiden typpitäyttö, Sääntömuutos, säätö, Sähkö- ja hybridiautojen tekniikka ja korjaaminen, sähköajoneuvokanta, Sähköajoneuvot, Sähköauto-opas, Sähköautojen akkujen testaaminen, sähköauton lataus, sähköautot, sähköautotekniikka, sähköistyminen, sähkömoottoripyörä, Sähköpotkulauta, sähköpyörä, sähköturvallisuus, sähkötyöturvallisuus, Sarjahybridi, satelliitti, Satelliitti-jäsenlehti, SATL Automotive Aftersales Summit, SATL Insinöörityögaala 2023, SATL Insinöörityögaala 2024, SATL Insinöörityögaala 2025, SATL jälkimarkkinabarometri, SATL kirjat, SATL koulutus, SATL liittokokous 2023, SATL liittokokous 2024, SATL webinaari, SATL:n kestävän liikkumisen tutkimus- ja koulutusrahasto, SATL:n kestävän liikkumisen tutkimus- ja koulutusrahasto, seminaari, SERMI, sfs6002, SFS6002 sähkötyöturvallisuus, SRC-tekniikka, Strategia 2021, summit, Suomalainen Akkutehdas, Suomen Autolehti, Synteettiset polttoaineet, taloudellisuus, TAMK Formula Student ry, Tampere Formula Student, tankkaus, Tekniikka-blogi, Tekoäly autoissa, telematiikka, Tieliikennelaki, Tienhoitoauto, Tietovarikko, Toimintakertomus 2020, Toimintakertomus 2021, Toimintasuunnitelma 2021, Toimintasuunnitelma 2022, Tomi Ristimäki, transit, Travelling Fellowship, tulevaisuus, turbo, turboahdin, Työturvallisuus, Typenoksidit, uusi liiketoimintajohtaja, Uusi puheenjohtaja, uutiskirje, vaihteistot, vaikuttaja, Valmistustekniikka, valojen suuntaus, valot, vauriokorjaamo, vauriokorjaus, Väyläohjaus, verkkokoulutus, vety, vetyautot, Vetypolttomoottori, virittäminen, voimansiirto, Vuoden Autoteknikko, Vuoden Autoteknikko 2021, Vuoden Autoteknikko 2022, Vuoden Autoteknikko 2024, wankel, webinaari, World Congress, World Mobility Conference 2025, xenon, Yhteistyö oppilaitosten ja yritysten välillä
Suomen Autolehti on vapaasti toimitettu autoalan ammattilehti. Lehti on suunnattu autoalalla tekniikan tai kaupan piirissä työskenteleville ammattihenkilöille. Lehti ilmestyy 5 kertaa vuodessa. Lue tiedote lehdestä vuoden 2024 osalta TÄÄLTÄ.
Lehden sisältö käsittelee autotekniikkaa, korjaamotekniikkaa, automaalausta, autokauppaa, varaosia ja varusteita, alan lainsäädännön muutoksia sekä liikkeenjohdon ja yritystalouden piiriin kuuluvia asioita. Alan ammattikysymyksiä seurataan laaja-alaisesti. Artikkelit voivat olla hyvinkin syvällisiä, mutta mukana on myös uutisluonteista aineistoa. Lehti toimii alan täydennyskoulutusvälineenä.
Suomen Autolehti kuuluu SATL:n jäsenetuihin. Lehdestä julkaistaan myös sähköinen näköisversio. Jäsenet pääsevät lukemaan sähköistä lehteä kirjautumalla omilla tunnuksilla sivun ylälaidasta löytyvän ”Kirjaudu sisään” -linkin kautta. Jos tunnukset puuttuvat, voi niitä pyytää sähköpostitse osoitteesta satl@satl.fi.

Suomen Autolehden vuoden 2025 lukijakysely järjestettiin sähköisesti 19.5.-30.6.2025. Vastauksia saatiin 62 kappaletta, joka on 1,3 % lehden tilaajakannasta. Tämä luku…

Vuoden 2025 kolmas Suomen Autolehti ilmestyy kesätauon jälkeen keskiviikkona 27.8.2025. Lehden numerolla 3/2025 on mittaa 68 sivua. Ensimmäiset lehdet tulevan…

Seuraavassa on vapaasti luettavissa Suomen Autolehdessä 2/2025 julkaistu Autokorjaamo 2025 -messujen 12-sivunen reportaasi 14.-15.3.2025 järjestetystä tapahtumasta.

Vuoden 2025 toinen Suomen Autolehti ilmestyy keskiviikkona 21.5.2025. Lehden numerolla 2/2025 on mittaa 68 sivua. Lehdessä on muun muassa 14.-15.3.2025…

Vuoden 2025 ensimmäinen Suomen Autolehti ilmestyy keskiviikkona 26.2.2025. Lehden numerolla 1/2025 on mittaa 76 sivua ja se toimii 14.-15.3.2025 Helsingin…

Viides ja tämän vuoden viimeinen SATL:n itse kustantama ja julkaisema Suomen Autolehti ilmestyy keskiviikkona 4.12.2024. Lehden numerolla 5/2024 on mittaa…
Köydenpunojankatu 8, 00180 Helsinki
puh. 09 694 4724
satl@satl.fi
Suomen Autoteknillinen Liitto ry (SATL) on autoalan ammattilaisten ja asiantuntijoiden yhteistyö- ja koulutusjärjestö.
SATL toimii jäsenyhdistystensä kattojärjestönä, jonka tavoitteena on ylläpitää ja kehittää koko autoalan osaamista ja ammattitaitoa.