SATL SATL
Suomen Autoteknillinen Liitto
  • Yhteystiedot
  • Kirjaudu sisään
  • SATL.fi
  • Ostoskori
  • Suomeksi
  • På Svenska
  • In English
  • Yhteystiedot
  • Kirjaudu sisään
  • Ajankohtaista
    • Uutiset
    • Mediatiedotteet
    • Suomen Autolehti
    • Autoalan tiedotteet
  • Jäsenille
    • Yhteistyökumppanit ja jäsenedut
      • A-Katsastus
      • Euromaster
      • Holiday Club
      • Sokos Hotellit
      • St1
      • Suomen Autolehti
      • Tallink Silja
    • Satelliitti-jäsenlehti
    • Jäsenjärjestönä mukana toiminnassa
    • Paikallisyhdistykset
    • FISITA
    • Jäsenrekisterin extranet
    • Päivitä jäsentietojasi
    • Apurahat
    • Kiertokirjeet
    • Osaamisen kehittäminen
      • Tallennetut SATL-webinaarit
      • Paikallisyhdistysten WordPress-sivuston ylläpidon ohjeita
    • Verkkokauppa
    • Sähköinen Suomen Autolehti
  • Osaamisen kehittäminen
    • Koulutukset
    • Seminaarit
    • Verkkokurssit
    • Webinaarit
    • Oppaat
    • Anna palautetta
  • Tapahtumat
    • Messut
    • Tapahtumapäivät
    • Kaikki tapahtumat
    • Anna palautetta
  • Kirjat ja tuotteet
    • Kirjat
      • Ajoneuvotekniikka
      • Bosch – teknistä tietoutta
    • Muut tuotteet
  • Blogi
  • SATL
    • Tietoa SATL:sta
    • Hae jäsenyyttä
    • Yhteystiedot
    • Toimihenkilöt
    • Liittohallituksen yhteystiedot
    • Yhteydenottolomake
    • Säännöt
    • Tilaa SATL:n uutiskirje

Etusivu / Asiakaspalvelu

Kategoriat
  • Asiakaspalvelu
  • Autokauppa
  • Autotekniikka
  • Liikenne
  • Yleinen
Kirjoittajat
Juha Seppälä
Juha Kiiskinen
KALLE KALAJA
Timo Kanninen
Avainsanat

aftersales, aftersalessummit, ahtaminen, ajoneuvokohtainen, ajovalot, asiakas, asiakaskeskustelu, asiakaskokemus, autoala, autoalan jälkimarkkinat, autoalan jälkimarkkinointi, autoalan koulutus, autohuolto, autokauppa, autokorjaamot, automotive engineering, automyynti, autotekniikka, autoteollisuus, Big data, blogi, diesel, dieselajoneuvot, elektoniikka, executive, FISITA, FISITA 2020, Fossiiliton, gasum, glykoli, harrasteauto, henkilökuva, ilmastointi, Insinööri, insinöörityö, Insinöörityögaala, instagram, jäähdytys, jälkimarkkinabarometri, jälkimarkkinointi, jarrut, jäsen, jäsenlehti, johtaminen, kaasu, kaasuauto, Kalle Kalaja, kaukovalot, kesäauto, kesäkaara, Kestävä liikkuminen ja toiminta, Kestävän liikkumisen tutkimus- ja koulutusrahasto, kevytauto, kongressi, korjaamo, korona, kotimaanmatkailu, koulutus, ksenon, Kultainen elämäntyömerkki, kuuntelu, kuvakisa, kylmäaine, laihaseos, lammpu, lamppu, led, liikenne, Liikennepäästöt, liiketoiminta, Liittokokous siirretty, lisämyynti, logistiikka, luovutushuolto, lut, lvm, Maailmankongressi, messut, moottoritekniikka, moottoriurheilu, myynti, nopeus, OLED, opinnäytetyö, opiskelijat, osaaminen, päästöt, pakettiauto, pakokaasu, palvelu, pandemia, pienhiukkaset, poikkeusaika, portaali, prosessit, puheenjohtaja, R744, säätö, Sähköauto-opas, sähköautot, sähkömoottoripyörä, sähköpyörä, satelliitti, seminaari, summit, Suomen Autolehti, taloudellisuus, tankkaus, telematiikka, Tieliikennelaki, Travelling Fellowship, tulevaisuus, turbo, turboahdin, uusi liiketoimintajohtaja, uutiskirje, vaihteistot, vaikuttaja, valojen suuntaus, valot, verkkokoulutus, virittäminen, Vuoden Autoteknikko, webinaari, World Congress, xenon

Asiakaspalvelu

Huollon lisämyynti

Huollon lisämyynti

Jo viiden euron keskimääräinen lisämyynti per asiakas on hyvä tavoite ja tuottaa pitkällä jänteellä mukavasti lisää liikevaihtoa. Miten tuohon tavoitteeseen…

21.10.2019
  • Asiakaspalvelu
Timo Kanninen
Huollon lisämyynti
Miten rakennan hyvän asiakaskeskustelun autohuollossa?

Miten rakennan hyvän asiakaskeskustelun autohuollossa?

”Huomenta, huoltoon tulossa?” ”Millä rekisterinumerolla varaus on tehty?” Kuulostaako tutulta keskustelun avaukselta huollon tiskillä? Tämä on se sudenkuoppa, johon astuminen…

13.08.2019
  • Asiakaspalvelu
Timo Kanninen
Miten rakennan hyvän asiakaskeskustelun autohuollossa?
Asiakaskokemuksen anatomia autohuollossa.

Asiakaskokemuksen anatomia autohuollossa.

Mistä hyvä asiakaskokemus syntyy? Kaikilla meistä on varmasti erilaisia asiakaskokemuksia eri tilanteista, sekä hyviä, että huonoja. Saatuasi hyvän asiakaskokemuksen, oletko…

12.06.2019
  • Asiakaspalvelu
Timo Kanninen
Asiakaskokemuksen anatomia autohuollossa.

Suomen Autoteknillinen Liitto

Köydenpunojankatu 8, 00180 Helsinki
puh. 09 694 4724
satl@satl.fi

Toimihenkilöt
Laskutusosoitteet

  • SATL Facebook
  • SATL Twitter
  • SATL LinkedIn
  • SATL Instagram

Tietoa SATL:sta

Suomen Autoteknillinen Liitto ry (SATL) on autoalan ammattilaisten ja asiantuntijoiden yhteistyö- ja koulutusjärjestö.

SATL toimii jäsenyhdistystensä kattojärjestönä, jonka tavoitteena on ylläpitää ja kehittää koko autoalan osaamista ja ammattitaitoa.

Lue lisää

Sisältö

  • Ajankohtaista
    • Uutiset
    • Mediatiedotteet
    • Suomen Autolehti
    • Autoalan tiedotteet
  • Jäsenille
    • Yhteistyökumppanit ja jäsenedut
      • A-Katsastus
      • Euromaster
      • Holiday Club
      • Sokos Hotellit
      • St1
      • Suomen Autolehti
      • Tallink Silja
    • Satelliitti-jäsenlehti
    • Jäsenjärjestönä mukana toiminnassa
    • Paikallisyhdistykset
    • FISITA
    • Jäsenrekisterin extranet
    • Päivitä jäsentietojasi
    • Apurahat
    • Kiertokirjeet
    • Osaamisen kehittäminen
      • Tallennetut SATL-webinaarit
      • Paikallisyhdistysten WordPress-sivuston ylläpidon ohjeita
    • Verkkokauppa
    • Sähköinen Suomen Autolehti
  • Osaamisen kehittäminen
    • Koulutukset
    • Seminaarit
    • Verkkokurssit
    • Webinaarit
    • Oppaat
    • Anna palautetta
  • Tapahtumat
    • Messut
    • Tapahtumapäivät
    • Kaikki tapahtumat
    • Anna palautetta
  • Kirjat ja tuotteet
    • Kirjat
      • Ajoneuvotekniikka
      • Bosch – teknistä tietoutta
    • Muut tuotteet
  • Blogi
  • SATL
    • Tietoa SATL:sta
    • Hae jäsenyyttä
    • Yhteystiedot
    • Toimihenkilöt
    • Liittohallituksen yhteystiedot
    • Yhteydenottolomake
    • Säännöt
    • Tilaa SATL:n uutiskirje

Pikalinkit

  • Hae jäsenyyttä
  • Paikallisyhdistykset
  • Jäsenrekisterin extranet
  • Yhteydenottolomake
  • Tilaus- ja toimitusehdot
  • Tietoa evästeistä
  • Tietosuojaseloste