
Huollon lisämyynti
Jo viiden euron keskimääräinen lisämyynti per asiakas on hyvä tavoite ja tuottaa pitkällä jänteellä mukavasti lisää liikevaihtoa. Miten tuohon tavoitteeseen…
Etusivu / Asiakaspalvelu
aftersales, aftersalessummit, ahtaminen, ajoneuvokohtainen, ajovalot, asiakas, asiakaskeskustelu, asiakaskokemus, autoala, autoalan jälkimarkkinat, autoalan jälkimarkkinointi, autoalan koulutus, autohuolto, autokauppa, autokorjaamot, automotive engineering, automyynti, autotekniikka, autoteollisuus, Big data, blogi, diesel, dieselajoneuvot, elektoniikka, executive, FISITA, FISITA 2020, Fossiiliton, gasum, glykoli, harrasteauto, henkilökuva, ilmastointi, Insinööri, insinöörityö, Insinöörityögaala, instagram, jäähdytys, jälkimarkkinabarometri, jälkimarkkinointi, jarrut, jäsen, jäsenlehti, johtaminen, kaasu, kaasuauto, Kalle Kalaja, kaukovalot, kesäauto, kesäkaara, Kestävä liikkuminen ja toiminta, Kestävän liikkumisen tutkimus- ja koulutusrahasto, kevytauto, kongressi, korjaamo, korona, kotimaanmatkailu, koulutus, ksenon, Kultainen elämäntyömerkki, kuuntelu, kuvakisa, kylmäaine, laihaseos, lammpu, lamppu, led, liikenne, Liikennepäästöt, liiketoiminta, Liittokokous siirretty, lisämyynti, logistiikka, luovutushuolto, lut, lvm, Maailmankongressi, messut, moottoritekniikka, moottoriurheilu, myynti, nopeus, OLED, opinnäytetyö, opiskelijat, osaaminen, päästöt, pakettiauto, pakokaasu, palvelu, pandemia, pienhiukkaset, poikkeusaika, portaali, prosessit, puheenjohtaja, R744, säätö, Sähköauto-opas, sähköautot, sähkömoottoripyörä, sähköpyörä, satelliitti, seminaari, summit, Suomen Autolehti, taloudellisuus, tankkaus, telematiikka, Tieliikennelaki, Travelling Fellowship, tulevaisuus, turbo, turboahdin, uusi liiketoimintajohtaja, uutiskirje, vaihteistot, vaikuttaja, valojen suuntaus, valot, verkkokoulutus, virittäminen, Vuoden Autoteknikko, webinaari, World Congress, xenon
Jo viiden euron keskimääräinen lisämyynti per asiakas on hyvä tavoite ja tuottaa pitkällä jänteellä mukavasti lisää liikevaihtoa. Miten tuohon tavoitteeseen…
”Huomenta, huoltoon tulossa?” ”Millä rekisterinumerolla varaus on tehty?” Kuulostaako tutulta keskustelun avaukselta huollon tiskillä? Tämä on se sudenkuoppa, johon astuminen…
Mistä hyvä asiakaskokemus syntyy? Kaikilla meistä on varmasti erilaisia asiakaskokemuksia eri tilanteista, sekä hyviä, että huonoja. Saatuasi hyvän asiakaskokemuksen, oletko…
Köydenpunojankatu 8, 00180 Helsinki
puh. 09 694 4724
satl@satl.fi
Suomen Autoteknillinen Liitto ry (SATL) on autoalan ammattilaisten ja asiantuntijoiden yhteistyö- ja koulutusjärjestö.
SATL toimii jäsenyhdistystensä kattojärjestönä, jonka tavoitteena on ylläpitää ja kehittää koko autoalan osaamista ja ammattitaitoa.