Metropolia Motorsportin kausi 2022
SATL:n kestävän liikkumisen tutkimus- ja koulutusrahasto on tukenut vuoden 2022 aikana apurahalla Metropolia Motorsportin sähkökäyttöisen Formula Student -luokan kilpa-auton kehitystyötä….
Etusivu / Archives for 2022 / Sivu 3
ADAS, AdBlue, aftersales, aftersalessummit, ahdin, ahtaminen, ajan vaikuttaja, ajan vaikuttaja, ajan vaikuttaja, ajanvaikuttaja, ajoneuvokohtainen, ajoneuvotekniikkaa, ajovalot, alustatekniikka, Älytie, ammattikirjallisuus, Apuraha, Apurahat, asiakas, asiakaskeskustelu, asiakaskokemus, asiakasrajapinta, autoala, autoalan jälkimarkkinat, autoalan jälkimarkkinointi, Autoalan JM-barometri 2021, autoalan kirjallisuus, autoalan koulutuksen historia, autoalan koulutus, autohistoria, autohuolto, autokauppa, Autokorjaamomessut, autokorjaamot, automotive engineering, automyyjät, automyynti, Auton ja tien museo, autotekniikka, autoteollisuus, bensiini, Big data, biokaasu, blogi, diesel, dieselajoneuvot, digitaalisuus, e:HEV, Ecoboost, elektoniikka, etäkonferenessi, Euro 6-normi, Euro 7-normi, executive, FISITA, FISITA 2020, FISITA World Mobility Summit, Formula, Formula Student, Formula Student, Fossiiliton, gasum, glykoli, H2, halogeenipolttimot, harrasteauto, henkilökuva, Henkilövalinnat 2021, Henkilövalinnat 2022, historia, hybridi, Hybridi- ja sähköajoneuvot -kirja, hybridiautot, hybriditekniikka, ilmastointi, Insinööri, insinöörityö, Insinöörityögaala, Insinöörityögaala 2022, Insinöörityögaala 2023, instagram, jäähdytys, jälkimarkkinabarometri, jälkimarkkinointi, Järjestötoiminta, jarrut, jäsen, Jäsenetu, Jäsenhankintakilpailu, jäsenlehti, Jeep, johtaminen, kaasu, kaasuauto, kaasuautot, kalibrointi, Kalle Kalaja, Kari Tammi, Kari Tammi, kaukovalot, kesäauto, kesäkaara, Kestävä liikkuminen ja toiminta, Kestävän liikkumisen tutkimus- ja koulutusrahasto, kevytauto, kiertomäntämoottori, kilpa-auto, kirja, kirjat, kongressi, Kongressi 2023, koritekniikka, korjaamo, korjaamot, korona, kotimaanmatkailu, koulutus, ksenon, Kuljettajaa avustavat järjestelmät, Kultainen elämäntyömerkki, Kuluttajalainsäädäntö korjaamoilla, kuluttajansuojalainsäädäntö, Kuluttajaoikeus, Kuluttajariitalautakunta, kuuntelu, kuvakisa, kylmäaine, Lahden ATY, Lahjoittaa, laihaseos, lammpu, lamppu, latausjärjestelmät, led, LED-korvauslamput, Lentokonemoottori, liikenne, Liikennepäästöt, liiketoiminta, Liittohallitus, Liittokokous, Liittokokous 2021, Liittokokous 2022, Liittokokous 2023, Liittokokous 2024, Liittokokous siirretty, Liittokokousaloite, lisämyynti, litiumioniakkutekniikka, logistiikka, luovutushuolto, lut, lvm, Maailmankongressi, maakaasu, mekaanikot, messut, Metropolia, Metropolia Motorsport, mobilia, MOLIKE, monitilavaihteisto, Moottoriliikenteen ansiomerkki, Moottoripyörä, moottoritekniikka, moottoriurheilu, myynti, Neliveto, nopeus, NOx, OLED, omistaminen, Online Conference, opinnäytetyö, opiskelijat, Osaajapula, osaaminen, Otto Lahti, päästöt, pakettiauto, pakokaasu, palvelu, pandemia, Patria, Patria 6x6, PHEV, pienhiukkaset, Pikkujoulut, Pisaralla Pisimmälle, poikkeusaika, polttoaine- ja ilmastoasiaa, Polttoaineet, polttokennoautot, polttokennot, polttomoottori, portaali, prosessit, puheenjohtaja, R744, raskas kalusto, Reklamaatioiden hoito, Remmi-Team, Renkaiden typpitäyttö, Sääntömuutos, säätö, sähköajoneuvokanta, Sähköauto-opas, Sähköautojen akkujen testaaminen, sähköauton lataus, sähköautot, sähköautotekniikka, sähköistyminen, sähkömoottoripyörä, sähköpyörä, sähköturvallisuus, sähkötyöturvallisuus, Sarjahybridi, satelliitti, Satelliitti-jäsenlehti, SATL Automotive Aftersales Summit, SATL Insinöörityögaala 2023, SATL Insinöörityögaala 2024, SATL jälkimarkkinabarometri, SATL liittokokous 2023, SATL liittokokous 2024, SATL webinaari, SATL:n kestävän liikkumisen tutkimus- ja koulutusrahasto, SATL:n kestävän liikkumisen tutkimus- ja koulutusrahasto, seminaari, SERMI, sfs6002, SRC-tekniikka, Strategia 2021, summit, Suomen Autolehti, Synteettiset polttoaineet, taloudellisuus, tankkaus, Tekniikka-blogi, telematiikka, Tieliikennelaki, Toimintakertomus 2020, Toimintakertomus 2021, Toimintasuunnitelma 2021, Toimintasuunnitelma 2022, Tomi Ristimäki, transit, Travelling Fellowship, tulevaisuus, turbo, turboahdin, Typenoksidit, uusi liiketoimintajohtaja, Uusi puheenjohtaja, uutiskirje, vaihteistot, vaikuttaja, valojen suuntaus, valot, vauriokorjaamo, vauriokorjaus, verkkokoulutus, vety, vetyautot, Vetypolttomoottori, virittäminen, voimansiirto, Vuoden Autoteknikko, Vuoden Autoteknikko 2021, Vuoden Autoteknikko 2022, Vuoden Autoteknikko 2024, wankel, webinaari, World Congress, xenon, Yhteistyö oppilaitosten ja yritysten välillä
SATL:n kestävän liikkumisen tutkimus- ja koulutusrahasto on tukenut vuoden 2022 aikana apurahalla Metropolia Motorsportin sähkökäyttöisen Formula Student -luokan kilpa-auton kehitystyötä….
Sähköisellä voimansiirrolla varustettujen autojen määrä ajoneuvokannassamme kasvaa kovaa vauhtia, joten tarve ymmärtää niidet toimintaa syvällisemmin koskee yhä useampaa osaa autoalalla…
Suomen Autolehden lokakuun numero ilmestyy viikolla 40. Lehden teemana on tällä kertaa latausjärjestelmät. Lisäksi käydään läpi maailman suurimpien autokorjaamomessujen, Frankfurtin…
Uudet tutkimustulokset selventävät, miksi Oulun seudulla autojen jakohihnoja rikkoutuu useammin kuin muualla maassa. Tutkimuksessa oli mukana useita tutkimusorganisaatioita, ja tutkimustyössä…
Suomen Autolehden seuraava numero ilmestyy kesätauon jälkeen syyskuun alkupäivinä. Sen toteuttamisesta on vastannut uusi päätoimittaja.Lehdellä on mittaa tällä kertaa 80…
Keväällä 2022 julkaistu englanninkielinen Bosch Automotive Handbook on sen vuonna 1936 alkaneen historian 11. painos. Kirjan sisältöä on monelta osin…
Köydenpunojankatu 8, 00180 Helsinki
puh. 09 694 4724
satl@satl.fi
Suomen Autoteknillinen Liitto ry (SATL) on autoalan ammattilaisten ja asiantuntijoiden yhteistyö- ja koulutusjärjestö.
SATL toimii jäsenyhdistystensä kattojärjestönä, jonka tavoitteena on ylläpitää ja kehittää koko autoalan osaamista ja ammattitaitoa.