
Suomen Autolehti 8/2021 ilmestyy viimeistään...
Vuoden kahdeksas Suomen Autolehti 8/2021 ilmestyy lokakuun alussa. Lehdellä on mittaa tällä kertaa 84 sivua. Lehdessä on muun muassa seuraavaa:…
Etusivu / Suomen Autolehti / Sivu 3
ADAS, aftersales, aftersalessummit, ahdin, ahtaminen, ajan vaikuttaja, ajan vaikuttaja, ajan vaikuttaja, ajanvaikuttaja, ajoneuvokohtainen, ajovalot, alustatekniikka, ammattikirjallisuus, Apuraha, Apurahat, asiakas, asiakaskeskustelu, asiakaskokemus, asiakasrajapinta, autoala, autoalan jälkimarkkinat, autoalan jälkimarkkinointi, Autoalan JM-barometri 2021, autoalan kirjallisuus, autoalan koulutuksen historia, autoalan koulutus, autohistoria, autohuolto, autokauppa, Autokorjaamo-messut, autokorjaamot, automotive engineering, automyyjät, automyynti, autotekniikka, autoteollisuus, bensiini, Big data, biokaasu, blogi, diesel, dieselajoneuvot, digitaalisuus, e:HEV, Ecoboost, elektoniikka, etäkonferenessi, executive, FISITA, FISITA 2020, FISITA World Mobility Summit, Formula, Formula Student, Formula Student, Fossiiliton, gasum, glykoli, halogeenipolttimot, harrasteauto, henkilökuva, Henkilövalinnat 2021, Henkilövalinnat 2022, hybridi, hybridiautot, hybriditekniikka, ilmastointi, Insinööri, insinöörityö, Insinöörityögaala, Insinöörityögaala 2022, instagram, jäähdytys, jälkimarkkinabarometri, jälkimarkkinointi, jarrut, jäsen, Jäsenetu, jäsenlehti, Jeep, johtaminen, kaasu, kaasuauto, kaasuautot, kalibrointi, Kalle Kalaja, Kari Tammi, kaukovalot, kesäauto, kesäkaara, Kestävä liikkuminen ja toiminta, Kestävän liikkumisen tutkimus- ja koulutusrahasto, kevytauto, kilpa-auto, kirja, kongressi, korjaamo, korjaamot, korjaamotekniikka, korona, kotimaanmatkailu, koulutus, ksenon, Kuljettajaa avustavat järjestelmät, Kultainen elämäntyömerkki, Kuluttajalainsäädäntö korjaamoilla, kuluttajansuojalainsäädäntö, Kuluttajaoikeus, Kuluttajariitalautakunta, kuuntelu, kuvakisa, kylmäaine, Lahjoittaa, laihaseos, lammpu, lamppu, latausjärjestelmät, led, LED-korvauslamput, Lentokonemoottori, liikenne, Liikennepäästöt, liiketoiminta, Liittohallitus, Liittokokous, Liittokokous 2021, Liittokokous 2022, Liittokokous siirretty, lisämyynti, litiumioniakkutekniikka, logistiikka, luovutushuolto, lut, lvm, Maailmankongressi, maakaasu, mekaanikot, messut, Metropolia, Metropolia Motorsport, mobilia, monitilavaihteisto, moottoritekniikka, moottoriurheilu, myynti, Neliveto, nopeus, OLED, omistaminen, Online Conference, opinnäytetyö, opiskelijat, osaaminen, päästöt, pakettiauto, pakokaasu, palvelu, pandemia, PHEV, pienhiukkaset, poikkeusaika, polttoaine- ja ilmastoasiaa, Polttoaineet, polttokennoautot, polttokennot, polttomoottori, portaali, prosessit, puheenjohtaja, R744, raskas kalusto, Reklamaatioiden hoito, säätö, sähköajoneuvokanta, Sähköauto-opas, sähköauton lataus, sähköautot, sähköautotekniikka, sähköistyminen, sähkömoottoripyörä, sähköpyörä, sähköturvallisuus, Sarjahybridi, satelliitti, Satelliitti-jäsenlehti, SATL Automotive Aftersales Summit, SATL jälkimarkkinabarometri, SATL:n kestävän liikkumisen tutkimus- ja koulutusrahasto, seminaari, Strategia 2021, summit, Suomen Autolehti, Synteettiset polttoaineet, taloudellisuus, tankkaus, Tekniikka-blogi, telematiikka, Tieliikennelaki, Toimintakertomus 2020, Toimintakertomus 2021, Toimintasuunnitelma 2021, Toimintasuunnitelma 2022, Travelling Fellowship, tulevaisuus, turbo, turboahdin, uusi liiketoimintajohtaja, Uusi puheenjohtaja, uutiskirje, vaihteistot, vaikuttaja, valojen suuntaus, valot, varaosat, verkkokoulutus, vety, vetyautot, virittäminen, voimansiirto, Vuoden Autoteknikko, Vuoden Autoteknikko 2021, webinaari, World Congress, xenon
Suomen Autolehti on vapaasti toimitettu, tilauspohjainen autoalan ammattilehti. Lehti on suunnattu autoalalla tekniikan tai kaupan piirissä työskenteleville ammattihenkilöille. Lehti ilmestyy 10 kertaa vuodessa, kunkin kuukauden ensimmäisenä arkipäivänä lukuun ottamatta heinä-elokuun kesätaukoa.
Lehden sisältö käsittelee autotekniikkaa, korjaamotekniikkaa, automaalausta, autokauppaa, varaosia ja varusteita, alan lainsäädännön muutoksia sekä liikkeenjohdon ja yritystalouden piiriin kuuluvia asioita. Alan ammattikysymyksiä seurataan laaja-alaisesti. Artikkelit voivat olla hyvinkin syvällisiä, mutta mukana on myös uutisluonteista aineistoa. Lehti toimii alan täydennyskoulutusvälineenä.
Suomen Autolehti kuuluu SATL:n jäsenetuihin. Lehdestä julkaistaan myös sähköinen näköisversio. Jäsenet pääsevät lukemaan sähköistä lehteä kirjautumalla omilla tunnuksilla sivun ylälaidasta löytyvän “Kirjaudu sisään” -linkin kautta. Jos tunnukset puuttuvat, voi niitä pyytää sähköpostitse osoitteesta satl@satl.fi.
Vuoden kahdeksas Suomen Autolehti 8/2021 ilmestyy lokakuun alussa. Lehdellä on mittaa tällä kertaa 84 sivua. Lehdessä on muun muassa seuraavaa:…
Kesätauon jälkeen ilmestyvä vuoden seitsemäs Suomen Autolehti 7/2021 ilmestyy syyskuun alussa. Lehdellä on mittaa tällä kertaa 84 sivua. Lehdessä on…
Suomen Autoteknillisen Liiton liiketoimintajohtajana toiminut autoinsinööri Kalle Kalaja (49) siirtyi 1.6.2021 Autotieto Oy:n toimitusjohtajaksi. Yhtiön omistavat Autoalan Keskusliitto (AKL) ja…
Tämän vuoden kuudes Suomen Autolehti 6/2021 ilmestyy kesäkuun alussa. Lehdellä on mittaa tällä kertaa 72 sivua. Seuraava lehti ilmestyy kesätauon…
Tämän vuoden viides Suomen Autolehti 5/2021 ilmestyy nyt toukokuun alussa. Lehdellä on mittaa tällä kertaa 80 sivua ja sen teemana…
Tämän vuoden yhdeksäs Suomen Autolehti 9/2020 ilmestyy marraskuun alussa. Lehdellä on mittaa tällä kertaa 80 sivua. Lehdessä on muun muassa…
Köydenpunojankatu 8, 00180 Helsinki
puh. 09 694 4724
satl@satl.fi
Suomen Autoteknillinen Liitto ry (SATL) on autoalan ammattilaisten ja asiantuntijoiden yhteistyö- ja koulutusjärjestö.
SATL toimii jäsenyhdistystensä kattojärjestönä, jonka tavoitteena on ylläpitää ja kehittää koko autoalan osaamista ja ammattitaitoa.