Ajan vaikuttaja -henkilökuva: Heikki Parviainen
Pitkän uran autotekniikan koulutusalalla tehneelle Heikki Parviaiselle oli jo nuorena selvää, että hän haluaa hakeutua työhön autojen pariin. Onnekkaiden sattumien…
Etusivu / Ajan vaikuttaja / Sivu 3
55-valmiuspaketti, ADAS, AdBlue, AFIR, AFIR-asetus, aftersales, aftersalessummit, ahdin, ahtaminen, ajan vaikuttaja, ajan vaikuttaja, ajan vaikuttaja, Ajankohtaiskatsaus, ajanvaikuttaja, ajoneuvokohtainen, ajoneuvotekniikkaa, ajovalot, alustatekniikka, alustatekniikkaa, Älytie, ammattikirjallisuus, Apuraha, Apurahat, asiakas, asiakaskeskustelu, asiakaskokemus, asiakasrajapinta, autoala, autoalan jälkimarkkinat, autoalan jälkimarkkinointi, Autoalan JM-barometri 2021, autoalan kirjallisuus, autoalan koulutuksen historia, autoalan koulutus, autohistoria, autohuolto, autokauppa, Autokorjaamomessut, autokorjaamot, automotive engineering, automyyjät, automyynti, Auton ja tien museo, autotekniikka, autoteollisuus, bensiini, Big data, biokaasu, blogi, Call for Papers, diesel, dieselajoneuvot, digitaalisuus, e:HEV, Ecoboost, elektoniikka, etäkonferenessi, Euro 6-normi, Euro 7-normi, EuroBrake 2025, executive, FISITA, FISITA 2020, FISITA WMC Student Competition 2025, FISITA World Mobility Conference, FISITA World Mobility Summit, Formula, Formula Student, Formula Student, Fossiiliton, gasum, glykoli, H2, halogeenipolttimot, harrasteauto, henkilökuva, Henkilövalinnat 2021, Henkilövalinnat 2022, historia, hybridi, Hybridi- ja sähköajoneuvot -kirja, hybridiautot, hybriditekniikka, ilmastointi, Insinööri, insinöörityö, Insinöörityögaala, Insinöörityögaala 2022, Insinöörityögaala 2023, instagram, iskunvaimennus, jäähdytys, jälkimarkkinabarometri, jälkimarkkinointi, Järjestötoiminta, jarrut, jäsen, Jäsenetu, Jäsenhankintakilpailu, jäsenlehti, Jeep, johtaminen, kaasu, kaasuauto, kaasuautot, kalibrointi, Kalle Kalaja, Kari Tammi, Kari Tammi, kaukovalot, kesäauto, kesäkaara, Kestävä liikkuminen ja toiminta, Kestävän liikkumisen tutkimus- ja koulutusrahasto, kevytauto, kiertomäntämoottori, kilpa-auto, kirja, kirjat, kongressi, Kongressi 2023, koritekniikka, korjaamo, korjaamot, Korkeajänniteakun korjaaminen, korona, kotimaanmatkailu, koulutus, ksenon, Kuljettajaa avustavat järjestelmät, Kultainen elämäntyömerkki, Kuluttajalainsäädäntö korjaamoilla, kuluttajansuojalainsäädäntö, Kuluttajaoikeus, Kuluttajariitalautakunta, kuuntelu, kuvakisa, kylmäaine, Lahden ATY, Lahjoittaa, laihaseos, lammpu, lamppu, latausjärjestelmät, led, LED-korvauslamput, Lentokonemoottori, liikenne, Liikennepäästöt, liiketoiminta, Liittohallitus, Liittokokous, Liittokokous 2021, Liittokokous 2022, Liittokokous 2023, Liittokokous 2024, Liittokokous siirretty, Liittokokousaloite, lisämyynti, litiumioniakkutekniikka, logistiikka, luovutushuolto, lut, lvm, Maailmankongressi, maakaasu, mekaanikot, messut, Metropolia, Metropolia Motorsport, mobilia, MOLIKE, monitilavaihteisto, Moottoriliikenteen ansiomerkki, Moottoripyörä, moottoritekniikka, moottoriurheilu, myynti, Neliveto, nopeus, NOx, OLED, omistaminen, Online Conference, opinnäytetyö, opiskelijat, Osaajapula, osaaminen, Otto Lahti, päästöt, pakettiauto, pakokaasu, palvelu, pandemia, Patria, Patria 6x6, PHEV, pienhiukkaset, Pikkujoulut, Pisaralla Pisimmälle, poikkeusaika, polttoaine- ja ilmastoasiaa, Polttoaineet, polttokennoautot, polttokennot, polttomoottori, portaali, prosessit, puheenjohtaja, R744, raskas kalusto, Reklamaatioiden hoito, Remmi-Team, Renkaiden typpitäyttö, Sääntömuutos, säätö, Sähkö- ja hybridiautojen tekniikka ja korjaaminen, sähköajoneuvokanta, Sähköauto-opas, Sähköautojen akkujen testaaminen, sähköauton lataus, sähköautot, sähköautotekniikka, sähköistyminen, sähkömoottoripyörä, sähköpyörä, sähköturvallisuus, sähkötyöturvallisuus, Sarjahybridi, satelliitti, Satelliitti-jäsenlehti, SATL Automotive Aftersales Summit, SATL Insinöörityögaala 2023, SATL Insinöörityögaala 2024, SATL jälkimarkkinabarometri, SATL koulutus, SATL liittokokous 2023, SATL liittokokous 2024, SATL webinaari, SATL:n kestävän liikkumisen tutkimus- ja koulutusrahasto, SATL:n kestävän liikkumisen tutkimus- ja koulutusrahasto, seminaari, SERMI, sfs6002, SFS6002 sähkötyöturvallisuus, SRC-tekniikka, Strategia 2021, summit, Suomen Autolehti, Synteettiset polttoaineet, taloudellisuus, tankkaus, Tekniikka-blogi, Tekoäly autoissa, telematiikka, Tieliikennelaki, Toimintakertomus 2020, Toimintakertomus 2021, Toimintasuunnitelma 2021, Toimintasuunnitelma 2022, Tomi Ristimäki, transit, Travelling Fellowship, tulevaisuus, turbo, turboahdin, Typenoksidit, uusi liiketoimintajohtaja, Uusi puheenjohtaja, uutiskirje, vaihteistot, vaikuttaja, valojen suuntaus, valot, vauriokorjaamo, vauriokorjaus, verkkokoulutus, vety, vetyautot, Vetypolttomoottori, virittäminen, voimansiirto, Vuoden Autoteknikko, Vuoden Autoteknikko 2021, Vuoden Autoteknikko 2022, Vuoden Autoteknikko 2024, wankel, webinaari, World Congress, xenon, Yhteistyö oppilaitosten ja yritysten välillä
Pitkän uran autotekniikan koulutusalalla tehneelle Heikki Parviaiselle oli jo nuorena selvää, että hän haluaa hakeutua työhön autojen pariin. Onnekkaiden sattumien…
Ajan vaikuttaja –sarja esittelee autoteknillisellä alalla työskenteleviä ja aktiivisesti vaikuttavia henkilöitä. Nyt haastattelussa on SATL:n nimeämä Vuoden Autoteknikko 2019, Neste…
Sensible 4 –yrityksen yksi perustajajäsenistä, Harri Santamala työskentelee tiiviisti autonomisten ajoneuvojen kehittämisen parissa. Itsestään ajavat ajoneuvot eivät ole meille monelle…
Ajan vaikuttaja –juttusarjassa haastatellaan kiinnostavia autoteknillisellä alalla vaikuttavia henkilöitä. Nyt esittelyssä on Mikko Kataja, jolla harrastus kilpa-autojen parissa on muotoutunut työksi ja vienyt maailmalle. Hän työskentelee moottoriurheilun…
Juttusarjassa esitellään mielenkiintoisia autoteknillisellä alalla työskenteleviä henkilöitä, joilla on aktiivinen ote alan kehittämiseen. Ensimmäisenä haastatteluun saimme Heikki Laakin, joka on…
Köydenpunojankatu 8, 00180 Helsinki
puh. 09 694 4724
satl@satl.fi
Suomen Autoteknillinen Liitto ry (SATL) on autoalan ammattilaisten ja asiantuntijoiden yhteistyö- ja koulutusjärjestö.
SATL toimii jäsenyhdistystensä kattojärjestönä, jonka tavoitteena on ylläpitää ja kehittää koko autoalan osaamista ja ammattitaitoa.