Uudistuneen Suomen Autolehden numero 2/2022...
Helmikuun alussa ilmestyy uudistuneen Suomen Autolehden numero 2/2022. Lehdellä on mittaa tällä kertaa 72 sivua. Uutuutena lehti julkaisee tällä kertaa…
Etusivu / Suomen Autolehti / Sivu 5
55-valmiuspaketti, ADAS, AdBlue, AFIR, AFIR-asetus, aftersales, aftersalessummit, ahdin, ahtaminen, ajan vaikuttaja, ajan vaikuttaja, ajan vaikuttaja, Ajankohtaiskatsaus, ajanvaikuttaja, ajoneuvokohtainen, ajoneuvotekniikkaa, ajovalot, alustatekniikka, alustatekniikkaa, Älytie, ammattikirjallisuus, Apuraha, Apurahat, asiakas, asiakaskeskustelu, asiakaskokemus, asiakasrajapinta, autoala, autoalan jälkimarkkinat, autoalan jälkimarkkinointi, Autoalan JM-barometri 2021, autoalan kirjallisuus, autoalan koulutuksen historia, autoalan koulutus, autohistoria, autohuolto, autokauppa, Autokorjaamomessut, autokorjaamot, automotive engineering, automyyjät, automyynti, Auton ja tien museo, autotekniikka, autoteollisuus, bensiini, Big data, biokaasu, blogi, Call for Papers, diesel, dieselajoneuvot, digitaalisuus, e:HEV, Ecoboost, elektoniikka, etäkonferenessi, Euro 6-normi, Euro 7-normi, EuroBrake 2025, executive, FISITA, FISITA 2020, FISITA WMC Student Competition 2025, FISITA World Mobility Conference, FISITA World Mobility Summit, Formula, Formula Student, Formula Student, Fossiiliton, gasum, glykoli, H2, halogeenipolttimot, harrasteauto, henkilökuva, Henkilövalinnat 2021, Henkilövalinnat 2022, historia, hybridi, Hybridi- ja sähköajoneuvot -kirja, hybridiautot, hybriditekniikka, ilmastointi, Insinööri, insinöörityö, Insinöörityögaala, Insinöörityögaala 2022, Insinöörityögaala 2023, instagram, iskunvaimennus, jäähdytys, jälkimarkkinabarometri, jälkimarkkinointi, Järjestötoiminta, jarrut, jäsen, Jäsenetu, Jäsenhankintakilpailu, jäsenlehti, Jeep, johtaminen, kaasu, kaasuauto, kaasuautot, kalibrointi, Kalle Kalaja, Kari Tammi, Kari Tammi, kaukovalot, kesäauto, kesäkaara, Kestävä liikkuminen ja toiminta, Kestävän liikkumisen tutkimus- ja koulutusrahasto, kevytauto, kiertomäntämoottori, kilpa-auto, kirja, kirjat, kongressi, Kongressi 2023, koritekniikka, korjaamo, korjaamot, Korkeajänniteakun korjaaminen, korona, kotimaanmatkailu, koulutus, ksenon, Kuljettajaa avustavat järjestelmät, Kultainen elämäntyömerkki, Kuluttajalainsäädäntö korjaamoilla, kuluttajansuojalainsäädäntö, Kuluttajaoikeus, Kuluttajariitalautakunta, kuuntelu, kuvakisa, kylmäaine, Lahden ATY, Lahjoittaa, laihaseos, lammpu, lamppu, latausjärjestelmät, led, LED-korvauslamput, Lentokonemoottori, liikenne, Liikennepäästöt, liiketoiminta, Liittohallitus, Liittokokous, Liittokokous 2021, Liittokokous 2022, Liittokokous 2023, Liittokokous 2024, Liittokokous siirretty, Liittokokousaloite, lisämyynti, litiumioniakkutekniikka, logistiikka, luovutushuolto, lut, lvm, Maailmankongressi, maakaasu, mekaanikot, messut, Metropolia, Metropolia Motorsport, mobilia, MOLIKE, monitilavaihteisto, Moottoriliikenteen ansiomerkki, Moottoripyörä, moottoritekniikka, moottoriurheilu, myynti, Neliveto, nopeus, NOx, OLED, omistaminen, Online Conference, opinnäytetyö, opiskelijat, Osaajapula, osaaminen, Otto Lahti, päästöt, pakettiauto, pakokaasu, palvelu, pandemia, Patria, Patria 6x6, PHEV, pienhiukkaset, Pikkujoulut, Pisaralla Pisimmälle, poikkeusaika, polttoaine- ja ilmastoasiaa, Polttoaineet, polttokennoautot, polttokennot, polttomoottori, portaali, prosessit, puheenjohtaja, R744, raskas kalusto, Reklamaatioiden hoito, Remmi-Team, Renkaiden typpitäyttö, Sääntömuutos, säätö, Sähkö- ja hybridiautojen tekniikka ja korjaaminen, sähköajoneuvokanta, Sähköauto-opas, Sähköautojen akkujen testaaminen, sähköauton lataus, sähköautot, sähköautotekniikka, sähköistyminen, sähkömoottoripyörä, sähköpyörä, sähköturvallisuus, sähkötyöturvallisuus, Sarjahybridi, satelliitti, Satelliitti-jäsenlehti, SATL Automotive Aftersales Summit, SATL Insinöörityögaala 2023, SATL Insinöörityögaala 2024, SATL jälkimarkkinabarometri, SATL koulutus, SATL liittokokous 2023, SATL liittokokous 2024, SATL webinaari, SATL:n kestävän liikkumisen tutkimus- ja koulutusrahasto, SATL:n kestävän liikkumisen tutkimus- ja koulutusrahasto, seminaari, SERMI, sfs6002, SFS6002 sähkötyöturvallisuus, SRC-tekniikka, Strategia 2021, summit, Suomen Autolehti, Synteettiset polttoaineet, taloudellisuus, tankkaus, Tekniikka-blogi, Tekoäly autoissa, telematiikka, Tieliikennelaki, Toimintakertomus 2020, Toimintakertomus 2021, Toimintasuunnitelma 2021, Toimintasuunnitelma 2022, Tomi Ristimäki, transit, Travelling Fellowship, tulevaisuus, turbo, turboahdin, Typenoksidit, uusi liiketoimintajohtaja, Uusi puheenjohtaja, uutiskirje, vaihteistot, vaikuttaja, valojen suuntaus, valot, vauriokorjaamo, vauriokorjaus, verkkokoulutus, vety, vetyautot, Vetypolttomoottori, virittäminen, voimansiirto, Vuoden Autoteknikko, Vuoden Autoteknikko 2021, Vuoden Autoteknikko 2022, Vuoden Autoteknikko 2024, wankel, webinaari, World Congress, xenon, Yhteistyö oppilaitosten ja yritysten välillä
Suomen Autolehti on vapaasti toimitettu autoalan ammattilehti. Lehti on suunnattu autoalalla tekniikan tai kaupan piirissä työskenteleville ammattihenkilöille. Lehti ilmestyy 5 kertaa vuodessa. Lue tiedote lehdestä vuoden 2024 osalta TÄÄLTÄ.
Lehden sisältö käsittelee autotekniikkaa, korjaamotekniikkaa, automaalausta, autokauppaa, varaosia ja varusteita, alan lainsäädännön muutoksia sekä liikkeenjohdon ja yritystalouden piiriin kuuluvia asioita. Alan ammattikysymyksiä seurataan laaja-alaisesti. Artikkelit voivat olla hyvinkin syvällisiä, mutta mukana on myös uutisluonteista aineistoa. Lehti toimii alan täydennyskoulutusvälineenä.
Suomen Autolehti kuuluu SATL:n jäsenetuihin. Lehdestä julkaistaan myös sähköinen näköisversio. Jäsenet pääsevät lukemaan sähköistä lehteä kirjautumalla omilla tunnuksilla sivun ylälaidasta löytyvän “Kirjaudu sisään” -linkin kautta. Jos tunnukset puuttuvat, voi niitä pyytää sähköpostitse osoitteesta satl@satl.fi.
Helmikuun alussa ilmestyy uudistuneen Suomen Autolehden numero 2/2022. Lehdellä on mittaa tällä kertaa 72 sivua. Uutuutena lehti julkaisee tällä kertaa…
Tammikuun alussa ilmestyvä Suomen Autolehden 89. vuosikerran aloittava numero 1/2022 on uudistunut kokonaan ulkoasultaan. Myös sisällön osalta on tehty joitain…
Vuoden kymmenes ja siten myös tältä vuodelta viimeinen Suomen Autolehti 10/2021 ilmestyy joulukuun alussa. Lehdellä on mittaa tällä kertaa 72…
Vuoden yhdeksäs Suomen Autolehti 9/2021 ilmestyy marraskuun alussa. Lehdellä on mittaa tällä kertaa 80 sivua.Lehdessä on muun muassa seuraavaa:Kaasu arkipäiväistyy,…
Vuoden kahdeksas Suomen Autolehti 8/2021 ilmestyy lokakuun alussa. Lehdellä on mittaa tällä kertaa 84 sivua.Lehdessä on muun muassa seuraavaa:Kyse ei…
Kesätauon jälkeen ilmestyvä vuoden seitsemäs Suomen Autolehti 7/2021 ilmestyy syyskuun alussa. Lehdellä on mittaa tällä kertaa 84 sivua.Lehdessä on muun…
Köydenpunojankatu 8, 00180 Helsinki
puh. 09 694 4724
satl@satl.fi
Suomen Autoteknillinen Liitto ry (SATL) on autoalan ammattilaisten ja asiantuntijoiden yhteistyö- ja koulutusjärjestö.
SATL toimii jäsenyhdistystensä kattojärjestönä, jonka tavoitteena on ylläpitää ja kehittää koko autoalan osaamista ja ammattitaitoa.