Kategoriat
Vuoden 2015 viides Suomen Autolehti ilmestyy toukokuun alussa. Teemana tämänkertaisessa lehdessä on raskas kalusto ja sivuja on 88.
Lehdessä muun muassa seuraavaa:
- Raskaan kaluston teemaan liittyvät:
- Kuorma-autokaupassa kasvun enteitä, neliakselinen kiinnostaa
- Koritehdas tarjoaa myös huollon, kokonaispalvelu pitää asiakkaat.
- Bussissa ratkaisee edullinen elinkaarikustannus. Se on kotimaisen sähköbussinvalmistajan vahvuus aloittaessaan tuotantoa.
- Hollantilaiset vakiinnuttavat asemiaan. VDL:llä painopistealueena on jälkimarkkinointipalvelujen kehittäminen.
- Kädentaidot ovat yhä arvossa. Raskaan kaluston korjaustoiminnassa sähkötöiden määrä on kasvanut, mutta perinteisellä mekaanisella korjauksella on edelleen vahva rooli.
- Euro VI ja moottorin valinta. Päästöjen hallintaan on eri automerkeillä hieman erilaisia lähestymistapoja.
- Tuulilasin vaihdossa ei voi oikaista. Kamerat ja anturit monimutkaistavat tuulilasin vaihtotyötä. Merkkikohtaiset erikoisuudet on syytä tuntea, jotta järjestelmät toimisivat aina oikein myös tuulilasin vaihdon jälkeen.
- Digitaalisuudesta hyöty irti autokaupassa.
- Uuden auton verkkokauppa ottaa ensiaskelia Suomessa.
- Geneven autonäyttelyn unelmat ja tulevaisuudenkuvat. Nopeammin, taloudellisemmin…
- New Yorkin autonäyttely 2015, näkemyksiä Yhdysvaltojen ajoneuvomarkkinoista.
- Moottoritekniikkaa: Volvo D16K750. Raskaat kuljetukset vaativat järeän moottorin. Volvo Trucksin voimapesä edustaa superraskasta sarjaa ja on valmistajan mukaan maailman tehokkain kuorma-auton moottori.
- Laitekatsauksessa ovat esillä raskaan kaluston jarrudynamometrit.
Suomen Autolehden sähköinen näköisversio ilmestyy myös 4.5.2015. Sitä pääsee lukemaan kirjautumalla SATL:n extranettiin osoitteessa http://satl.ankkuri.info/login/.
“