Kategoriat
Vuoden 2017 kolmas Autolehti ilmestyy maaliskuun alussa. Teemana on autojen verkkokauppa. Lehdellä on tällä kertaa paksuutta 84 sivun verran.
Lehdessä muun muassa seuraavaa:
- Auton tekninen avaus: Mercedes-Benz E-sarja on ajajaa avustavan tekniikan ilotulitus. Auton perustekniikkaa ei silti voi jättää huomiotta. Esimerkiksi alumiinia on niin korissa kuin diesel-moottorin lohkossakin.
- Kamera- ja tutkatekniikka yleistyy ja ne ovat tulleet jäädäkseen. Nyt on jälkimarkkinoiden aika opetella elämään niiden kanssa.
- Teemaan liittyen:
- Ostopolku murroksessa, Autoverkkoauppa.fi on kehittämässä toimintamalliaan
- Rahoitusyhtiö ja autoliikkeet uudessa kanavassa
- Tarkkana ehtojen kanssa, kuluttajansuojalaki säätelee etämyyntiä
- VV-Auto perusti digitaalisen vaihtoautoliikkeen
- Autokauppaa ammattilaisten kesken
- Suuret HCT-yhdistelmät tutkimuksen kohteena, vakautta simuloinnin avulla.
- Hyötysuhteen hiomista: Toyotalta 8- ja 10-vaihteiset automaattivaihteistot markkinoille.
- Autoalan ylempi ammattikorkeakoulututkinto on mahdollista suorittaa Metropoliassa.
- Ketjukorjaamo maustettuna merkkiedustuksella.
- Merkkikorjaamo laajensi ketjukorjaamoksi.
- Moottoritekniikkaa: Volkswagen EA211 1,5 TSI. Volkswagenin uudesta 1,5-litraisesta TSI-moottorista on tarjolla kaksi eri tehoversiota. Ne eroavat monelta osin tosistaan. Ahtimet ovat erilaisia, ja toisessa käytetään jopa Miller-työkiertoa.
- Laitekatsauksessa ovat esillä edulliset diagnoositesterit.
Suomen Autolehden sähköinen näköisversio ilmestyy myös 1.3.2017. Lehden arkisto on luettavissa numerosta 1/2014 alkaen. Lehden pääsee lukemaan kirjautumalla SATL:n extranettiin osoitteessa https://rekisteri.sebacon.fi. Asiakastunnus on: satl
“