Kategoriat
SATL-JÄSENYYS KANNATTAA
- Perinteet ulottuvat vuoteen 1934
- SATL on FISITA:n ja EAEC:n suomalainen edustaja, www.fisita.com, www.eaec.net
- SATL kuuluu jäsenenä Moottoriliikenteen Keskusjärjestöön ja Liikenneturvaan sekä toimii tieliikenteen valtakunnallisen erikoismuseon Mobilian taustayhteisönä, www.liikenneturva.fi, www.mobilia.fi
- SATL järjesti ensimmäisen pohjoismaissa pidetyn FISITA -maailmankongressin vuonna 2002
- SATL on puolueeton asiantuntija
- Jäseneksi voi liittyä esimies-, asiantuntija- tai vastuutehtävissä auto- tai kuljetusalalla toimiva asiantuntija, teknikko, insinööri ja diplomi-insinööri
Jäsenedut:
- Alan paras ammattilehti Suomen Autolehti www.suomenautolehti.fi, nyt myös sähköisenä näköislehtenä lehden saaville henkilöjäsenille
- Ilmainen opiskelijajäsenyys alan ammatti- ja tiedekorkeakoulujen opiskelijoille
- Autoalan Koulutuskeskus Oy:n kurssit SATL-jäsenhintaan www.aakk.fi
- Jäsenjulkaisu Satelliitti, viimeisin numero löytyy TÄÄLTÄ
- Jäsenedut (aukeavat nimeä klikkaamalla) St1:ltä, K1-Katsastukselta, A-Katsastukselta, Tallink Siljalta, kylpylä Kivitipusta HMV-Systemsiltä ja Suomen Liikekirjoilta
- Autoalan verkosto ja asiantuntemus, yli 6000 jäsentä
- SATL-päivät ja jäsentapahtumat, viimeisimmät tiedot löytyy Liiton kotisivujen Ajankohtaista -osiosta
- FISITA:n jäsenedut
SATL:n tarkoitus
- Jäsenkunnan teknillisen ja toiminnallisen ammattitaidon kehittäminen
- Jäsenkunnan verkoston ja verkostoitumisen kehittäminen
- Autoalan ja tieliikenteen edistäminen
Mitä SATL tekee?
- Järjestää paikallisia ja valtakunnallisia kokous- ja koulutustilaisuuksia
- Luo ja ylläpitää kansainvälisiä kontakteja
- Kustantaa alan julkaisuja, lista julkaisuista löytyy osoitteesta www.aakk.fi ja www.liikekirjat.fi
- Järjestää alan ammattimessut yhteistyössä sidosryhmiensä kanssa
Jäsenmaksun suuruus
Jäsenmaksun suuruus vaihtelee riippuen paikallisyhdistyksestä. Vuonna 2014 se on välillä 31,00 – 65,00 euroa. Tämän lisäksi yhdistyksillä on mahdollisuus kerätä liittymismaksua uusista jäsenistä. Tosin tätä mahdollisuutta ei monikaan yhdistys käytä. Kyseessä ei siis ole kovinkaan kallis jäsenyys, kun esimerkiksi Suomen Autolehden normaali tilausmaksu ei jäsenelle on vuodelle 2014 66,00 euroa.
“