Kategoriat
Vuoden 2018 viimeinen eli kymmenes Suomen Autolehti 10/2018 ilmestyy ensi maanantaina 3.12.2018. Lehdellä on mittaa 88 sivua.
Lehdessä on muun muassa seuraavaa:
- Autokorjaamo 2018 -tapahtuma oli menestys. Autoalan ammattilaisille suunnatut messut järjestettiin tällä kertaa aikaisempaa reilusti isompana. 74 alan yritystä esitteli tuotteitaan ja palvelujaan.
- Automechanica-messujen korikorjaus-teeman yhteenveto. Erilaisten materiaalien käyttö auton korin rakenne- ja pintaosissa luo korjaamolla tarvetta uudenlaisille työkaluille. Markkinoille on tullut laaja valikoima erilaisilla ominaisuuksilla varustettuja tuotteita. Korikorjaamojen on aika selvittää, mitkä laitteet soveltuvat omaan käyttöön parhaiten.
- Auton tekninen avaus: Toyota Camry. Camry palaa Euroopan markkinoille valmistajan uudella hybridivoimalinjalla varustettuna. Läpikotaisin uusittu kahdeksas sukupolvi pohjautuu TNGA-arkkitehtuuriin.
- FISITA 2018 kongressi Intiassa. Intiasta on kasvanut iso ajoneuvojen tuottaja, mutta liikenteen yleinen tila on vielä melko sekava. Intia olikin hyvä paikka koota yhteen maailman autoinsinöörit alan tuoreimpien kehitystrendien ääreen.
- Auto 2018 -tapahtuma veti väkeä Messukeskukseen. Perinteisestä autonäyttelystä jalostettu tapahtuma on lunastanut paikkansa autoilun megatapahtumana. “Vapaus valita – auto” -kampanja lanseerattiin myös tapahtumassa. Kampanja tarjoaa informaatiota autoilun hyödyistä ja vaikutuksista ilmastoaiheiseen uutistulvaan.
- AKL Summitin tarkempaa yhteenvetoa verkkomarkkinoinnista, Kiinan automarkkinoista, rahanpesun uhasta autoliikkeissä ja asiakaskokemuksen vaikutuksista.
- Moottoritekniikkaa: FCA Firefly 1,0 T3 Multiair. FCA:n uusi bensiinikäyttöinen pikkumoottori on kevyt ja tehokas. Nykypäivän elementtejä ovat turboahtaminen, suorasuihkutus ja hiukkassuodatin.
- Laitekatsauksessa ovat esillä helmasta nostavat kaksoissaksinostimet.