Kategoriat
Suomen Autolehden kesätauko on ohi
Syyskuu alussa ilmestyy peräti 96-sivuinen lukupaketti.
Mukana muun muassa:
- Koritekniikan haaste: yhtäaikainen keventäminen ja törmäysturvallisuuden parantaminen. Miten tämä on mahdollista? Kehittyvät materiaalit ja uudet liitostekniikat avaavat ennen kokemattomia mahdollisuuksia. Miltä kuulostaa esimerkiksi suurlujuusalumiini?
- Auton energiankulutusta on tehostettava yhä edelleen. Seisovan auton joutokäynti on jo eliminoitu. Seuraavaksi isketään kiinni vapaasti rullaavan auton hukkaamaan energiaan.
- Linja-autoja roihuaa aivan liikaa. Moottoritila on pahin palojen aiheuttaja. Miksi tätä ei saada kuriin?
- Riippumaton korjaamo saa kiitosta pitävistä hinta-arvioista.
- Jarrupaloissa on kuparia 10-20 %. Mitä tapahtuisi, jos kuparia ei saisi enää käyttää? USA:ssa ollaan menossa tätä kohti.
- Suomen Autolehti koeajoi hybridikuorma-auton. Energiaa säästävä ajotekniikka vaatii opettelua.
- Ihminen on melko vajavainen kuljettaja autolle. Ajoa avustava automatikka tulee avuksi. Päästäänkö lopulta nollan uhrin turvallisuusvisioon?
- Automarkkinat ovat junnaavassa tilassa. Lue analyysit henkilöautokaupan ongelmista, raskaan kaluston kauppaan vaikuttavista ilmiöistä sekä automarkkinoinnin uudenlaisista yhteistyökuvioista.
Suomen Autolehden sähköinen näköisversio ilmestyy myös viikolla 36. Sitä pääsee lukemaan kirjautumalla SATL:n extranettiin osoitteessa http://satl.ankkuri.info/login/.
“