
Tallink Silja tarjoaa etuja vapaa-ajan matkustamiseen Club One -kanta-asiakasohjelman kautta. Club One on palkitseva kanta-asiakasohjelma, jossa on kolme tasoa: Bronze, Silver ja Gold.
Kun liityt Tallink Siljan Club One -kanta-asiakasohjelmaan, pääset jäsenetuna veloituksetta suoraan ohjelman Silver-tasolle. Liittyminen tapahtuu SATL:n sopimusetunumerolla joka löytyy jäsenkortin saatekirjeestä.
Jos kirje on hävinnyt, ole yhteydessä SATL:n toiminnanjohtaja Pasi Perhoniemeen (puh. 09 694 4724 tai pasi.perhoniemi@satl.fi) saadaksesi sopimusetunumeron.
Mikäli olet jo Club One -jäsen, nykyinen kanta-asiakasnumerosi pysyy voimassa. Jos olet Bronze-tason asiakas, sinut siirretään Silver-tasolle. Ilmoitathan kuitenkin Club One -kanta-asiakasnumerosi, maininnan jäsenyydestäsi ja sopimusetunumeron sähköpostitse osoitteeseen erikoisliittymiset@tallinksilja.com, näin Sinut rekisteröidään sopimusetuasiakkaaksi ja tarvittaessa sinulle postitetaan Silver-tason kortti. Silver-taso on voimassa 12 kk.
Lisätietoa tasomääritelmistä Tallink Siljan sivustolla
Matkojen hintatiedot ja varaukset
Puh. 0600 152 68
ma-pe 8-21, la 9-18, su 10-18 (1,74 €/vastattu puhelu + aina pvm/mpm)
Oikeudet muutoksiin pidätetään.